VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní
společnosti Staff Solution Company
s. r. o.,
se sídlem Kořenského 905/4, Střekov, 400 03 Ústí nad Labem, IČO: 08686041, zapsaná pod
spisovou značkou C 44440/KSUL u Krajského soudu v Ústí nad Labem,
pro prodej zboží
prostřednictvím internetového obchodu umístěného na adrese https://stavebninystaff.cz/
- KONTAKTNÍ
ÚDAJE
- Staff Solution Company s. r. o.
sídlo: Kořenského 905/4, Střekov, 400 03 Ústí nad Labem (dále jen „adresa sídla“), společnost zapsaná pod spisovou značkou C 44440/KSUL u Krajského soudu v Ústí nad Labem,
IČO: 08686041,
Telefon: +420 601 001 399
E-mail: info@stavebninystaff.cz - ROZSAH
PLATNOSTI A POUŽITELNOSTI VŠEOBECNÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNEK
- Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“)
obchodní společnosti Staff
Solution Company s. r. o., se
sídlem Kořenského 905/4, Střekov, 400 03 Ústí nad
Labem, IČO: 08686041, zapsaná pod spisovou značkou C 44440/KSUL u Krajského soudu v Ústí nad Labem (dále jen „Staff Solution Company“ nebo „my“) upravují v souladu
s § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský
zákoník“) vzájemná práva a povinnosti stran vzniklé v souvislosti
nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“)
uzavírané mezi Staff Solution
Company a spotřebiteli nebo podnikateli (dále jen „zákazník“ nebo „vy“)
prostřednictvím internetového obchodu Staff Solution Company na adrese https://stavebninystaff.cz/.
- Internetový obchod je námi provozován na webové stránce umístěné na
internetové adrese https://stavebninystaff.cz/ (dále jen „webová stránka“), a to
prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové
rozhraní obchodu“).
- Za spotřebitele je považována každá fyzická osoba, která mimo rámec
své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého
povolání uzavře se Staff
Solution Company kupní
smlouvu, nebo s námi jinak právně jedná (dále jen „spotřebitel“).
- Za podnikatele je považována každá fyzická osoba nebo právnická osoba
(např. obchodní společnost, družstvo, ústav), která vykonává samostatně
na vlastní účet a odpovědnost na základě živnostenského oprávnění nebo
jiným způsobem výdělečnou činnost s úmyslem věnovat se této činnosti
soustavně za účelem dosažení zisku (dále jen „podnikatelská
činnost“). Tato osoba v rámci své podnikatelské činnosti s námi uzavře
kupní smlouvu nebo s námi jinak právně jedná (dále jen „podnikatel“).
Řídíme se zásadou, že zákazník, který v objednávce uvede své IČO, DIČ,
platí ustanovení těchto VOP vztahující se na podnikatele.
- Odesláním objednávky nebo jiné poptávky (tlačítko „dokončit
objednávku” nebo „nezávazně poptat“) potvrzujete, že jste se seznámil s
VOP, včetně sdělení vůči spotřebitelům před uzavřením kupní smlouvy podle
těchto VOP a výslovně s nimi souhlasíte v jejich znění platném a účinném
v okamžiku tohoto potvrzení.<
- SDĚLENÍ
ZÁKAZNÍKŮM PŘED UZAVŘENÍM KUPNÍ SMLOUVY
- Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského
oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti
příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů
vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce
vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č.
634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
- Všechny fotografie i videa na webové stránce Staff Solution Company mají pouze ilustrační charakter.
- Námi nabízené zboží a služby na webové stránce internetového obchodu Staff Solution Company a popis jejich hlavních vlastností je k
dispozici u příslušného zboží nebo služby. Ceny těchto zboží a služeb
jsou uváděny včetně DPH, včetně zákonem stanovených poplatků, vyjma
poplatků za dopravu. Neúčtujeme si žádné dodatečné náklady na
telekomunikační prostředky (např. pokud nám budete volat na naše
telefonní číslo, zaplatíte pouze Vaši běžnou sazbu telefonického hovoru).
- Konkrétní podmínky různých platebních metod a možností dopravy jsou
podrobněji popsány na adrese https://stavebninystaff.cz/.
- Odesláním objednávky stisknutím tlačítka „dokončit objednávku“ v
našem internetovém obchodě zákazník vytvoří závaznou objednávku, která
zavazuje zákazníka k platbě. Zákazník má možnost před odesláním
objednávky svou objednávku zkontrolovat a opravit, nebo změnit, jak je
podrobněji popsáno v článku 6 těchto VOP.
- Práva zákazníka z vadného plnění, případně ze záruky a podmínky
jejich uplatnění jsou popsány v článku 11 těchto VOP, anebo v reklamačním
řádu Staff Solution Company.
- SDĚLENÍ
SPOTŘEBITELŮM PŘED UZAVŘENÍM KUPNÍ SMLOUVY
- Zákazník spotřebitel má právo na odstoupení od kupní smlouvy bez
udání důvodů (pokud není uvedeno jinak) ve lhůtě 14 dnů, která začíná
běžet:
- u kupní smlouvy ode dne převzetí zboží, nebo
- u kupní smlouvy s dodáním ve více kusech/částech, ode dne převzetí
poslední dodávky zboží, nebo
- u kupní smlouvy, jejímž předmětem jsou pravidelné opakované dodávky
zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží;
- Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy je k dispozici https://stavebninystaff.cz/index.php?route=account/return/add.
- Spotřebitel není oprávněn odstoupit od následujících smluv:
- o poskytování služeb, které jsme úplně splnili s předchozím
výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od
smlouvy,
- o dodávce zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách
finančních trhů nezávislých na naší vůli, ke kterým může dojít během
lhůty pro odstoupení od smlouvy,
- o dodávce zboží, které bylo upraveno na přání spotřebitele nebo pro
jeho osobu
- o dodávce zboží podléhajícího rychlé zkáze, jakož i zboží, které
bylo po dodání nevratně smícháno s jiným zbožím;
- o opravě nebo údržbě, provedené na spotřebitelem určeném místě nebo
na jeho přání; to však neplatí, pokud byly provedeny jiné než nutné
opravy nebo dodány jiné než nutné náhradní díly;
- o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a
z hygienických důvodů jej není možné vrátit;
- o dopravě, na konkrétní termín nebo během konkrétní doby.
- Pokud spotřebitel odstoupí od kupní smlouvy, je povinen nám zaslat
zpět zboží nabyté na základě kupní smlouvy, od které odstoupil nebo je
vrátit v prodejně Staff Solution Company nejpozději do 14 dnů od okamžiku
učinění odstoupení od kupní smlouvy.
- V případě odstoupení od kupní smlouvy týkajícího se zboží na paletách
(tedy zboží, které s ohledem na svou povahu nemůže být vráceno obvyklou
poštovní cestou) zajistí spotřebitel přepravu tohoto zboží sám a nese
náklady za zpětné zaslání nebo vrácení zboží na paletách. Jedině v
případě, že si spotřebitel zpětné zaslání před jeho provedením s námi
odsouhlasí, neseme náklady spojené se zasláním zboží na paletách zpět my,
avšak to toliko v případě, kdy následně po vzájemném odsouhlasení
objednáme přepravu a necháme zboží na paletách u spotřebitele vyzvednout.
- Zaslání zboží zpět probíhá odesláním zboží na adresu určenou pro
vrácení zboží. Bylo-li zboží vydáno na některé z našich poboček, vrací
zákazník zboží na stejné pobočce. Jinak zákazník zašle zboží zpět na
adresu určenou v dodacím listu. Adresa pro vrácení zboží může být podle
typu zboží upřesněna na zákaznické lince.
- Spotřebitel je povinen zboží zaslat zpět nebo vrátit kompletní, tj.
včetně veškerého dodaného příslušenství, veškeré dokumentace, čisté,
nepoškozené a pokud možno včetně původního balení, ve stavu a v hodnotě,
ve které je převzal. Spotřebitel v případě odstoupení od kupní smlouvy
odpovídá za snížení hodnoty vráceného nebo zpět zaslaného zboží, ke
kterému došlo v důsledku nakládání se zbožím jiným způsobem, než který je
nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží. V případě, že nám
bude vráceno poškozené či nekompletní zboží, započteme náš nárok na
náhradu škody vůči kupní ceně, kterou požadujete vrátit. Budeme vždy
hodnotit konkrétní případ, abychom zjistili míru poškození, znehodnocení
zboží a určili jemu odpovídající sníženou hodnotu. O těchto krocích Vás
budeme informovat na uvedenou elektronickou adresu (e-mailem) nebo
telefonicky.
- Dojde-li k odstoupení od smlouvy o poskytování služeb, kde již bylo
započato s naším plněním na výslovnou žádost spotřebitele, a to před
uplynutím lhůty 14 dnů pro odstoupení od smlouvy, je nám spotřebitel
povinen uhradit poměrnou část ceny za plnění poskytnutá do okamžiku
odstoupení od smlouvy.
- V případě odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě pro odstoupení jsme
povinni spotřebiteli vrátit veškeré peníze včetně nákladů na dopravu
zboží ve výši, která odpovídá nejlevnějšímu typu dopravy námi nabízené, a
to stejnou platební metodou, jako při přijetí peněz, nejpozději do 14 dnů
po doručení odstoupení od kupní smlouvy ve prospěch Staff Solution
Company. Vrátíme spotřebiteli peněžní prostředky jinou platební metodou,
než která byla použita při přijetí peněžních prostředků, pouze pokud
zákazník platí na některé naší prodejně. V tomto případě budou peníze
vráceny na bankovní účet zákazníka. Pokud spotřebitel zvolí jiný druh
dopravy, než je námi nabízený nejlevnější druh dopravy, má spotřebitel v
případě odstoupení od smlouvy nárok pouze na vrácení nákladů dodání zboží
ve výši, která odpovídá námi nabízeného nejlevnějšího druhu dopravy.
- Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťují Staff Solution
Company prostřednictvím e-mailu info@stavebninystaff.cz.
- K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je
příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00
Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs.
Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese
http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi
prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
- Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská
567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa:
http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení
Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o
řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č.
2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů
on-line).
- UŽIVATELSKÝ
ÚČET A DALŠÍ PŘEDPOKLADY PRO PŘIJETÍ OBJEDNÁVKY
- Na základě registrace zákazníka provedené na webové stránce může
zákazník přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského
rozhraní může zákazník provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský
účet“). Založit uživatelský účet si mohou pouze právnické osoby nebo
fyzické osoby, které jsou plnoleté a plně svéprávné. V případě, že to
webové rozhraní obchodu umožňuje, může zákazník provádět objednávání
zboží také jednorázově bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu
- Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je zákazník
povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v
uživatelském účtu je zákazník při jakékoliv jejich změně povinen
aktualizovat. Údaje uvedené zákazníkem v uživatelském účtu a při
objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
- Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a
heslem. Zákazník je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací
nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu. Zákazník není oprávněn
umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
- Můžeme zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy zákazník
svůj uživatelský účet déle než 1 rok nevyužívá, či v případě, kdy
zákazník poruší své povinnosti z kupní smlouvy ve znění těchto VOP.
- Zákazník bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný
nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu.
- OBJEDNÁVKA A
UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
- Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je
informativního charakteru a Staff Solution Company není povinna uzavřít
kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského
zákoníku se nepoužije.
- Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve
webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena naše možnost
uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
- Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených
s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a
dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v
případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
- Pro objednání zboží vyplní zákazník objednávkový formulář ve webovém
rozhraní obchodu (vkládá zboží „do košíku“, zvolí způsob úhrady kupní
ceny zboží, zvolí požadovaný způsob doručení objednávaného zboží a získá
informace o nákladech spojených s dodáním zboží). Jedná-li se o zboží,
které je označeno jako „skladem“ nebo „na centrálním skladě“, pak se
jedná o závaznou objednávku zboží zavazující k platbě (dále jen „objednávka“).
Odesláním objednávky potvrzuje zákazník, že odsouhlasil tyto Všeobecné
obchodní podmínky a četl Zásady zpracování osobních údajů společnosti Staff
Solution Company s. r. o.
- Před zasláním objednávky je zákazníkovi umožněno zkontrolovat a měnit
údaje, které do objednávky zákazník vložil, a to i s ohledem na možnost
zákazníka zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do
objednávky. Objednávka je odeslána kliknutím na tlačítko „dokončit
objednávku“ a proces objednávky je tím ukončen. Údaje uvedené v
objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Pokud bude při
zpracování objednávky ze strany Staff Solution Company zjištěno, že byly
použity zjevně nepravdivé nebo neúplné údaje, můžeme objednávku
odmítnout, o čemž budete vyrozuměni e-mailem. Zákazník může být odpovědný
za škodu, kterou uvedením záměrně nepravdivých nebo nesprávných údajů
způsobí.
- Prodávající je oprávněn v závislosti na charakteru objednávky
(množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu)
požádat zákazníka o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či
telefonicky).
- Zákazník, který dokončí objednávku, od nás obdrží automatické
potvrzení o doručení objednávky na adresu elektronické pošty zákazníka
uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická
adresa zákazníka“). K uzavření kupní smlouvy dojde okamžikem
stisknutí tlačítka „závazně objednat“, o čemž je zákazník obratem
informován právě prostřednictvím potvrzení o přijetí objednávky.
- V případě, že se jedná o typ zboží, které není běžně skladem a je
označeno jako zboží „pouze na poptávku“ pak takové zboží nelze zpravidla
závazně objednat, ale pouze nezávazně poptat. V takovém případě je
nezávazná poptávka vytvořena okamžikem stisknutí tlačítka „nezávazně
poptat“ a nezavazuje spotřebitele k platbě a nás k dodání. Odesláním
poptávky potvrzuje zákazník, že odsouhlasil tyto Všeobecné obchodní
podmínky a četl Zásady zpracování osobních údajů společnosti Staff Solution
Company s. r. o.
- U zboží na poptávku může být vyžadována přiměřená zálohová platba, o
její výši je zákazník informován zpravidla v nabídce zboží, která reaguje
na nezávaznou poptávku zákazníka.
- Poptávka je v některých komplikovaných případech zpracovávána s
prodlevou, avšak nejpozději do 3 pracovních dnů po provedení objednávky
zboží zákazníkem. Pokud k rozhodnutí v této době nedojde, není zákazník
svým smluvním prohlášením nadále vázán.
- Staff Solution Company následně prověří možnosti dodání poptávaného
zboží svým pracovníkem a zákazníkovi bude poptávka potvrzena na
elektronickou adresu zákazníka s uvedením předpokládaného dodacího
termínu, včetně sdělení výše případných dodatečných nákladů na dopravu,
balení nebo povinnosti případné zálohové platby. Smluvní vztah mezi
prodávajícím a kupujícím vzniká až potvrzením objednávky ze strany
zákazníka, případně okamžikem úhrady zálohy, je-li vyžadována.
- Kupní smlouvou se zavazujeme předat Vám zakoupené zboží a umožnit Vám
nabytí vlastnického práva ke zboží a vy se zavazujete zboží převzít a
uhradit nám cenu zboží.
- Zákazník obdrží kopii uzavřené kupní smlouvy na elektronickou adresu
zákazníka, ve znění platných VOP.
- Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při
uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití
komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy
(náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí
zákazník sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
- CENA ZBOŽÍ A
ZPŮSOBY PLATBY
- Všechny ceny zboží jsou uvedeny v českých korunách (Kč) a jsou
uvedeny včetně DPH.
- Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží podle kupní
smlouvy nám můžete uhradit následujícími způsoby:
- v hotovosti nebo kartou při převzetí v našich prodejnách;
- bezhotovostně převodem na účet Staff Solution Company;
- on-line platbou;
- vystavením faktury; tento způsob platby je možný využít pouze u
zákazníků, kteří s námi mají již platně uzavřenou rámcovou smlouvou.
- Společně s kupní cenou je zákazník povinen zaplatit Staff Solution
Company také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši.
Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady
spojené s dodáním zboží.
- Můžeme po zákazníkovi požadovat zálohu či jinou obdobnou platbu,
zejména v případech, kdy je u zboží uváděno, že je k dodání pouze v
režimu nezávazné poptávky.
- V případě platby v hotovosti nebo kartou na naší prodejně je kupní
cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní
cena splatná při převzetí zboží do 2 pracovních dnů od uzavření kupní
smlouvy.
- V případě bezhotovostní platby je zákazník povinen uhrazovat kupní
cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě
bezhotovostní platby je závazek zákazníka uhradit kupní cenu splněn
okamžikem připsání příslušné částky na účet Staff Solution Company.
- Případné slevy z ceny zboží námi poskytnuté zákazníkům nelze vzájemně
kombinovat.
- V případě zobrazení nereálné ceny v hodnotě 0 Kč (slovy nula korun
českých) nebo zobrazení vysoce netržní ceny, kdy za netržní cenu je
považována taková cena, která je pod naší nákupní cenou, si vyhrazujeme
právo tuto položku odstranit z objednávky. Zákazník bude o této
skutečnosti informován.
- Staff Solution Company a zákazník si tímto sjednávají, že faktury
budou zaslány elektronicky na elektronickou adresu zákazníka.
- Je-li u zboží uvedena dodací lhůta, má pouze informativní charakter a
není pro Staff Solution Company závazná.
- VÝHRADA
VLASTNICTVÍ
- Staff Solution Company si vyhrazují u zákazníků spotřebitelů
vlastnictví ke zboží až do úplného zaplacení kupní ceny podle příslušné
kupní smlouvy.
- Pro zákazníky podnikatele si Staff Solution Company vyhrazují
vlastnictví ke zboží, dokud nejsou uhrazeny veškeré pohledávky, které
mají Staff Solution Company vůči zákazníkovi. Zákazník je povinen
nakládat se zbožím s výhradou vlastnictví s řádnou péčí a pojistit je na
své náklady dostatečně pro případ poškození na hodnotu nového zboží.
- DODÁNÍ
ZBOŽÍ, MÍSTO PLNĚNÍ A PŘÍPADNÉ ŠKODY ZPŮSOBENÉ PŘI PŘEPRAVĚ ZBOŽÍ
- Zákazníkovi je zboží předáno v některé z našich poboček, anebo je
zboží dodáno na zvolenou dodací adresu v České republice.
- Při přepravě zboží zákazníkovi spotřebiteli je námi zboží předáno v
okamžiku, kdy přepravce předá zboží zákazníkovi na místě předání
(zpravidla první dveře/vrata/brána v místě dodání určené zákazníkem).
Právě okamžikem převzetím zboží zákazníkem přechází na zákazníka
nebezpečí škody a nahodilého zhoršení kvality zakoupeného zboží. Pokud
měl zákazník zboží od přepravce převzít, přechází nebezpečí nahodilého
zničení a nahodilého zhoršení kvality zakoupeného zboží na zákazníka v
okamžiku, kdy mu bylo umožněno se zbožím disponovat, ne však dříve než v
udanou dobu doručení.
- Dodáváme zboží pomocí dopravce, také pomocí zasílatelských služeb
použitím vozidel vybavených hydraulickým zařízením. Doba dodání zboží je
závislá na naskladnění zboží, zákazník zpravidla najde údaje o možnostech
dodání zboží přímo u konkrétního zboží.
- V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního
požadavku zákazníka, nese zákazník riziko a případné dodatečné náklady
spojené s tímto způsobem dopravy.
- V případě, že je z důvodů na straně zákazníka nutné zboží doručovat
opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo určeno v objednávce, je zákazník
povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp.
náklady spojené s jiným způsobem doručení.
- Zákazník je povinen zboží při jeho převzetí zkontrolovat a přesvědčit
se o jeho vlastnostech (zejména zda zákazník obdržel správný druh zboží,
zda má zboží ujednanou jakost, zda zboží ve svém balení obsahuje vše, co
podle návodu obsahovat má). V případě viditelného poškození zásilky
dopravcem je zákazník povinen takovou zásilku nepřevzít od dopravce
vůbec. Neneseme odpovědnost za škody způsobené dopravcem, případně
pozdním doručením zboží, ať bylo zpoždění způsobeno z jakéhokoli důvodu.
- Práva zákazníků v případě uplatnění práva z vad se řídí podle
reklamačního řádu Staff Solution Company a podle příslušných právních předpisů
českého práva, zejména občanského zákoníku.
- ODSTOUPENÍ
OD KUPNÍ SMLOUVY
- Právo zákazníka spotřebitele na odstoupení od kupní smlouvy se řídí
podle ustanovení uvedených v článku 4 těchto VOP.
- Zákazníci podnikatelé mají právo na odstoupení od kupní smlouvy,
které jim umožňují příslušné právní předpisy.
- Jsme oprávněni odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob
zboží, nebo z důvodu nedostupnosti objednaného zboží. Dále můžeme od
kupní smlouvy odstoupit zejména v případě, kdy zákazník neuhradil řádně a
včas kupní cenu nebo odmítl převzít zboží.
- Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží jsme oprávněni jednostranně
započíst proti nároku zákazníka na vrácení kupní ceny.
- V případech, kdy má zákazník v souladu s § 1829 odst. 1 občanského
zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, jsme také oprávněni kdykoliv
od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží zákazníkem. V
takovém případě vrátíme zákazníkovi kupní cenu bez zbytečného odkladu, a
to bezhotovostně na účet určený zákazníkem.
- Je-li společně se zbožím poskytnut zákazníkovi dárek, je darovací
smlouva mezi námi a zákazníkem uzavřena s rozvazovací podmínkou, že
dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy zákazníkem, pozbývá darovací
smlouva ohledně takového dárku účinnosti a zákazník je nám povinen spolu
se zbožím vrátit i poskytnutý dárek.
- PRÁVA Z
VADNÉHO PLNĚNÍ
- Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se
řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména § 1914 až
1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
- Další práva a povinnosti stran související s naší odpovědností za
vady zboží je upraveno v reklamačním řádu Staff Solution Company.
- VRÁCENÍ
ZBOŽÍ ZÁKAZNÍKEM
- Kromě odstoupení od smlouvy podle článku 10 těchto VOP nabízíme
zákazníkům za níže uvedených podmínek právo na vrácení zboží během 14
denní lhůty (dále jen „právo na vrácení zboží“), za těchto podmínek:
- je zboží nepoužité a nepoškozené a
- je vráceno úplné a v originálním balení s dodacím listem, a
- u zboží není vyloučeno právo na odstoupení od smlouvy podle článku 4
těchto VOP.
- Zákazník nemá právo na vrácení zboží v případě, že se jedná o zboží
atypické (zákazník je o tomto poučen při převzetí zboží).
- Vrácení zboží je možné pouze po předchozí dohodě s pobočkou Staff
Solution Company, kde bylo zboží zakoupeno, resp. vyzvednuto. V případě
zboží zakoupeného přes náš internetový obchod a doručeného do místa
plnění určeného zákazníkem, nás prosím kontaktujete na e-mailu info@stavebninystaff.cz.
- Další práva zákazníka, jako například práva z vadného plnění nebo
právo na odstoupení od smlouvy zůstávají nedotčena. V podrobnostech řeší
náš Reklamační řád.
- OCHRANA
OSOBNÍCH ÚDAJŮ
- Ochrana osobních údajů našich zákazníků je pro nás velmi důležitá.
Pravidla pro nakládání s osobními údaji, pravidla pro zasílání obchodních
sdělení, jakož i cookies jsou upravena v Zásadách zpracování osobních
údajů a Nastavení souborů cookies.
- Zasíláme zákazníkům obchodní sdělení s nabídkou souvisejícího zboží
nebo služeb, a to na elektronickou adresu zákazníka (obchodní sdělení pro
zákazníky). E-mailová adresa je osobním údajem a je zpracovávána v
souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně
fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném
pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o
ochraně osobních údajů) za účelem zasílání obchodních sdělení na základě
našeho oprávněného zájmu propagovat naše obdobné výrobky a služby. Zákazník
se může z odběru obchodních sdělení kdykoliv odhlásit.
- Používáme tzv. cookies, které mohou být ukládány na koncovém zařízení
(buď na základě souhlasu, nebo k ochraně oprávněných zájmů společnosti Staff
Solution Company).
- ZÁVĚREČNÁ
USTANOVENÍ, VČETNĚ ROZHODNÉHO PRÁVA A SOUDNÍ PŘÍSLUŠNOSTI
- V případě neúmyslného rozporu ustanovení těchto VOP se zákonnými
předpisy na ochranu spotřebitele mají přednost tato zákonná ustanovení a
prodávající se zavazuje je takto dodržovat.
- Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční)
prvek, pak si strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto
nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních
předpisů. Smluvním jazykem je český jazyk.
- Smluvní strany si sjednávají, že k řešení případných sporů z této
smlouvy, kde je přítomen mezinárodní prvek, budou vždy místně příslušné
soudy ČR, místně určené podle sídla Staff Solution Company. Tím nejsou
dotčena práva spotřebitelů podle zvláštních právních předpisů.
- Je-li některé ustanovení VOP neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým
stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se
neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností
jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.
- Kupní smlouva ve znění VOP je námi archivována v elektronické podobě
a není přístupná třetím stranám.
- Ustanovení VOP jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Ustanovení
odchylná od VOP je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v
kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními VOP.
- Přijetí těchto VOP je dobrovolné, ale je nezbytné k vytvoření účtu
a/nebo objednávky a/nebo rezervace zákazníkem.
- Tyto VOP jsou platné od 20. 5. 2020 a ruší platnost předchozích
obchodních podmínek.